You just live once!

Känner att det bara går framåt och framåt för mig i livet! Blir såå lycklig.
För det första så hade jag mitt matteprov idag som jag har gått och haft ångest över, det klarade jag galant idag! Fick även alla rätt på historia läxförhöret, superbra!
Imorgon är det även dags för den omtalade halkbanan till körkortet, kommer bli så saatans kul tror jag! Alla som jag känner som har kört den tycker att den är jätterolig så hoppas bara jag också tycker det! :)
Har alltså tagit ledigt från skolan imorgon, hur skönt är inte de lixom?! :D

annars då, jorå.. livet leker! 18 år, utgång lite då och då. Va ute i helgen, sov 2,5 timmar o sen upp o jobba. Man lever ju bara en gång eller vad är det man brukar säga? ;)


En bild från pojkvännens 18-års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0