Sommar?

Vet verkligen inte om man ska kalla detta sommar... Har varit nere i Skåne i 12 dagar, haft 1(!) dag med fint väder, resten har det varit fram och tillbaka mellan åska regn sol och moln. Det har blåsit som jag vet inte vad.. har inte kunnat rida i t-shirt en ända dag, förfärligt!
Men jag ska inte sitta och deppa över det, jag har ju faktiskt en solresa som väntar på mig! Den 10 augusti lämnar jag detta land och bosätter mig på Rhodos en vecka med mina fina tjejor Sarah och Malin! Kommer bli så sjuukt kul! Tror inte vi kommer ha tråkigt en sekund med tanke på vad vi kan hitta på ;)
Nu så har jag tre dagars jobb kvar den här månaden innan jobbet stänger 2 veckor för ombyggnation, rätt skönt att chilla 2 veckor! Har ju egentligen redan gjort det men då var jag inte hemma, nu ska jag vara hemma och umgås med fina vänner! Känns som om det här ändå kommer bli en väldigt bra sommar även fast vädret inte riktigt är med oss!
Kreta förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0