Söndag

Har haft en riktig söndag idag. Vaknade upp brevid mitt hjärta som var på värsta myshumöret när vi vaknade, sånt blir man verkligen lycklig av. Vi vaknade vid 12 men gick inte upp förrän en timme senare och åt en god frukost, eller frukust, som han säger, haha. Vi tog det bara lugnt ett tag innan vi gick ut och träffade lite folk. Åkte till kungsängen för att dom skulle kunna tippa, eftersom att butiken här var stängd.
Vid 6 kom jag hem, la in ca 200 bilder på facebook från förra helgen då jag och mitt hjärta firade vår 18-års dag. Bästa helgen på länge!
Nu har jag fått jobb på halsen imorgon också, upp 5.15 för att sen röra mig mot jobbet, jobbar till 15.
Om jag ska kunna gå upp då över huvud taget så borde jag sova nu.
Tänkte lägga in nån bild från förra helgen varje inlägg så blir det inte alla på en gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0