Long time, no seen.

Känner verkligen att jag lägger bloggen åt sidan nu för tiden, dock för att det har varit så mycket med födelsedagar, UF-företaget, jobb och praktik. Jag känner nu att allt börjar smått försvinna och jag kanske börjar få liiite tid över till den här bloggen också.
Jag har en heeel del bilder på min andra dator som tyvärr inte internet vill fungera på, men bilderna är iallafall från min födelsedag och min pojkväns födelsedag. Mycket fina bilder, dock kanske inte så seriösa! ;)

Till alla er som snart ska fylla 18, det är inget speciellt alls med just 18-års dagen om jag får säga det själv. Har inte varit ute än o festat, det kanske är en jättestor grej, jag vet inte alls utan vi får se.
Men än så länge så har jag inte märkt någon skillnad alls utan bara varit mitt vanliga jag.

Sååå.. imorgon och över imorgon så är det praktik. Efter klockan slagit 16.00 så har jag och många andra ett underbart lov framför oss. Välförtjänat om inte annat!
Det jag ska försöka sikta in mig mest på är körkortsteorin, har ju satt ett mål för mig själv till när jag ska ha tagit det. Vi får se hur det går :)
Hoppas vi hörs snart igen!
får bli nästa gång jag har tid..


En bild från min födelsedag med två fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0