18 ÅR!

Hela dagen idag har varit min 18-års dag. En väldig speciell dag! :)
Just nu så känns det inte riktigt som om jag har blivit 18, men de märks säkert efter några dagar skulle jag tro.
Imorse så hände ingenting alls förutom att jag hade ett antal grattis-sms.
Fick träffa mitt hjärta på stationen imorse, blev överfallen av en massa pussar o en stor bamsekram. Jättegullig!
I skolan fick jag också väldigt många grattis kramar, men annars en helt vanlig tisdag i skolan.. jättesegt!
Hemma sen blev det lite stressigt, skulle hinna göra tårta och mat och äta på 2 timmar.
Glömde tyvärr helt bort att ta kort på tårtan..
Fick en hel del presenter av mormor o farmor o farfar och gudmor och från familjen.

Pengar till körkortet
Resa till London
Navelsmycke
Armband
Halsband
Mysig tröja

Har haft en underbart bra födelsedag! Tack för allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0