14.00

Halloj! Tisdag är det idag ja.. Igår kändes det som om min dag bara rusade förbi, kan varit för att jag jobbade 6.30-15, sen så var jag hos tandregleraren och klippte bort tråden längst bak som stack mig i kinden från tandställningen. Efter det hämtade mamma mig i kungsängen, vi åkte hem o gjorde mat och sen var det bara att ta det lugnt hemma och runt 11 somnade jag som en stock. Älskar verkligen att vara sådär trött, känns som om man somnar lite överallt, haha!
Idag är det en ny dag, tog sovmorgon till 12. När jag vaknade tog jag tag i min historia inlämning som jag i stort sätt är klar med nu, känns underbart! 
Nu så har jag ätit lite och ska snart få mitt hår slingat av syster, det behövs verkligen! 
Efter det så måste jag städa rummet och sen så ska jag ta tag i övningskörningen också. Kanske blir en liten promenad innan middagen också om jag hinner. Alltså ett väldigt fullspäckat schema idag! :) Sånt gillar jag!
Hoppas att ni har en fin dag ute i solen! :)
Två bilder till från när jag fyllde år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0