NELLY.COM

Usch.. det var en bra tag sen jag bloggade kände jag! Har inte alls haft tid eller ork till att blogga men nu sisådär en onsdags kväll på påsklovet passade det bra :)
Satt nyss och tänkte på att imorgon är det torsdag och snart är lovet över lika snabbt som de kom. Ångest! 
Skulle behöva mer lov med tanke på att jag har jobbat osv, då försvinner tiden snabbt!
På ett sätt så får jag helt enkelt tänka postivit på att jag får pengar för att jag jobbar och så när jag inte jobbar försöker jag både plugga körkortsteori, köra bil och träffa pojkvännen och vänner. Sen hur det kommer gå i slutändan vet man aldrig men det är lika bra att hoppas på det bästa! 

Just nu känns det som om att jag bara sitter här och skriver för att jag kom på att det var så pass länge sen, men jag borde egentligen sova för att kunna sova några extra timmar imorgon. Måste upp senast vid 11 för att fixa mig i lugn och ro. Sen ska ja träffa Sarah och följa med henne till frisören för att hon ska färga håret. Alltid trevligt att vara lite smakråd osv :)
Annars då.. satt nyss och kikade lite på nelly.com. Va såhäääär nära på att ta fram kortet och betala de jag hade klickat på tills jag sa till mig själv att jag inte behövde de sakerna ens. Tänkte köpa några linnen osv, det är inte sommar än så de kan lika gärna vänta ett tag till om jag nu fortfarande kommer vilja ha de sakerna, de återstår att se helt enkelt! 



Nu är det snart dags att trycka huvudet i kudden och sova några timmar iallafall. Godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0