1 April 2012

Hallåj! Idag kan jag säga att jag verkligen är utvilad, sov 11 timmar inatt. Hur skönt som helst!
Har inte sovit speciellt mycket i veckan eftersom att det har varit studentskiva efter studentskiva, hehe. Har iaf haft en jätterolig vecka! :)
Idag så är det söndag, har ätit en god frukost, pluggat lite sen nu har jag precis duschat. Ska fortsätta lite med pluggandet, sen träffa Julia en liten stund. Har inte träffat människan på hur länge som helst så tycker verkligen det är dags nu!!
Annars då.? Jorå, det rullar på, snart lov och grejer! Hur väärt som helst! Känner på mig att det verkligen behövs..
På lovet ska jag iaf ta tag i körkortsteorin så jag blir klar med det någongång, känner att det måste göras nu! Måste ha körkortet INNAN sommarn!
Akta er för att inte bli lurade idag så hörs vi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0