Måndag

Känner att jag inte direkt är duktig att uppdatera här. Kommer på det ibland när jag inte har tillgång till datorn och sen glömmer jag det igen.. inge bra alls!
Just den här veckan har jag ganska mycket plugg, eller ja.. fokus på matematiken om man säger så. Det är prov som gäller på fredag, inte kul, men de måste göras!
Just ikväll så har jag suttit och pluggat mellan 5 och 8 med ungefär en halvtimmes paus ganska effektivt. Känns som om jag har kommit en bit på vägen iaf..
Slutpratat om skolan..

Mitt liv annars rullar väl på som det ska, känner dock att jag inte hinner med allt jag vill göra. Vissa av mina underbara vänner spenderar jag alldeles för lite tid med vilket är riktigt tråkigt.. Vill verkligen hinna med dom också! Hoppas verkligen vi hinner träffas nu när de är lov snart. underbart skönt!!
Nu så ska jag ta och kika lite på tv och försöka smälta lussebullen som jag bakade igår och varma chokladen som jag blev otroligt mätt på! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0