HOME SWEET HOME!















Jahaapp, då va vandringen avklarad. Men fyfaan va ja har kämpat, utan min grupp så skulle jag inte klarat av det. Mina fötter är två stora blåsor känns det som, har gått och haltat sen torsdags vid lunch och det har kommit tårar då och då men jag har fortsatt att kämpa. Kan inte säga exakt när de va eftersom vi har aldrig fått veta vad klockan är. Men ja är sjukt stolt över mig själv och de andra som har kämpat verkligen. När jag kom hem igår vid halv 2 så tog jag bort 10 av 16 plåster på mina fötter, duschade och sov sedan i 19 timmar. Nu så har jag ätit och tagit bort de sista plåstren och det gjorde inte lite ont .. fyfan!
Tack alla som har hjälpt peppat mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0