Go' natt <3

Nu kan man snacka om att min hjärna är full !
De känns som om jag kan allting till No;n nu men ändå inte. Tyskan kunde jag i onsdags men inte idag "/
Jag har varit ute med hunden, varit med syster i stallet, skulle inte följt med ! och sen så har jag pluggat o kollat på tv.
Idag har jag gått 14411 steg :) Idag vann ja över ricky! MOHAHA! ;p
Nu ska jag gå o lägga mig i sängen. Läsa först No;n sen tyskan och sen sooova :D<3
Förlåt för min dåliga uppdatering idag, har bara pluggat!
I helgen blir de bättre lovar jag :)
Pussheej!<3

//E .


Kommentarer
Postat av: aandeerz

haha grattis =]

ricky bah förlora mot en tjej hihi ( =D )

2008-11-13 @ 22:28:06
Postat av: Emmaa

Haha, eller hur? "o

Han ba förlora mot en tjej ;D

2008-11-14 @ 16:16:13
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0