Hemma,

Nu har jag varit hemma i typ 40 min,
Jesper hoppade av bussen vid mig, bussen tänkte typ nt stanna men sen såg den typ mej och trodde att jag skulle på så då stannade den x)
När vi kom ti kungsängen väntade Patrik dära, vi gick ti ekhammar, patrik skulle lyfta mig o sätta mig på hans axel o första gången han skulle göra de så va jag nt beredd så ja höll på att ramla! "o men ja va proffsi o ramlade nt,
När vi kom dit så va de nåra småbarn som dansade, skitsöta!
Sen typ satt vi o pratade massor, sen kom alyson, madde, emma, daniella o nåra fler, vi satt och pratade me dom,
Jepser mobbade mig för en sak ja sa, ska nt säga vad.. eller han överdrev de jag sa. ;p
Sen började dansen o de va ganska många tråkia danser, jättemånga sötnosar som dansade! :)

När vi skulle hem så missade vi precis bussen o fick vänta på den typ 55 min .. "/
Vi hade lite kul men de va iskallt! "o
På bussen hade vi också kul, har allti kul med dedär folket!! <3  älskar er!
När ja kom hem så gjorde ja nt så mkt, nu har jag precis käkat mariekex =D
Just nu finns de ingen skoj inne på msn :(, hoppas nån roolig loggar in snart, madde duschar . ;p
Weeii, nu loggade jepser in :)
Aja, pussheej!<3

//E .

Kommentarer
Postat av: Jennie

du skriver mycket om jesper ;d haha sötnos!

2008-12-05 @ 17:42:35
URL: http://jennniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0